زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 6:06 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






amirkhadem آفلاین




ارسال‌ها : 73
عضویت: 18 /5 /1391
محل زندگی: تهران
سن: 31
شناسه یاهو: amirkhadem59@yahoo.com
تشکرها : 8
تشکر شده : 37

پاسخ : 4 RE در تعطیلات ناخواسته لیگ؛به تیمتان آرامش را هدیه کنید


استقلالدر 6 بازی 3 گل دریافت کرده!اگر بازی با سایپا را فاکتور بگیریم(اشتباهات فردی حنیف و سید مهدی که منجر به گلهای سایپا شد)در 5 بازی دیگر خود 1 گل دریافت کرده!بیگ زاده هم یکی از بازیکنان فیکس این 6 دیدار اخیر بوده!پس خطدفاع استقلال نمره قبولی میگیره!شماهای که استقلال هنوز به تیمی از جناح چپش برای گل زدن راه نداده،اینطوری می تازید!اگر بیگ زاده دو تا اشتباه مرگباری چون اشتباه حنیف در بازی با سایپا و یا ... بکنه،چکارش خواهید کرد!

دست از سر این بچه بر دارید!بخدا در شش بازی با استرس بازی کرده این نتیجه خط دفاعی بوده!اگر با آرامش بازی کنه مطمئنا در فاز هجومی خیلی بهتر خواهد شد.باید فعلا به بازیکنان تیم آرامش را انتقال بدهیم نه...!استقلالیها 22 روز تعطیل هستند،اگر با این روش و این انتقادات آرامش روحی و روانی تیم را می خواهید بهم بزنید،مطمئنا نتیجه معکوس آن را خواهیم دید.

نکته:بیگ زاده عنوان کرده از روی خستگی و بخاطر اینکه تیم گلی دریافت نکنه توپ را شوت کرده تا حداقل خیال خودش را از این جهت راحت کنه!این نشان از تعصب و صد البته فشار و استرس های ناشی از سوی انتقادات هواداران به وی بوده!اما اگرهمین شوت باری به هر جهت کات بر می داشت و وارد دروازه قرمزها میشد،هم اکنون داشتید قربان دست و پای بلورین بیگ زاده می رفتید!


امضای کاربر :
اگر یادتان بود و باران گرفت،دعایی به حال بیابان کنید.




بزرگترین پیروزی
دوشنبه 06 شهریور 1391 - 06:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | بیک زاده عالی در دفاع،ضعیف در حمله - پاسخ 4 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS