زمان جاری : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 3:51 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 445
نویسنده پیام
amirkhadem آفلاین



ارسال‌ها : 73
عضویت: 18 /5 /1391
محل زندگی: تهران
سن: 31
شناسه یاهو: amirkhadem59@yahoo.com
تشکرها : 8
تشکر شده : 37
بیک زاده عالی در دفاع،ضعیف در حمله
بعد از پايان هفته چهارم ليگ برتر و نمايشهاي متفاوت تيم استقلال در این چهار بازي ابتداي ،هواداران اين تيم محبوب همانند کارشناسان رسانه ها و خبرگزاريها،آناليز و تحليل هاي مختلف و متفاوتي از نوع سيستم  و نحوه عملکرد بازيکنان تيمشان انجام داده اند.صد البته هواداران معمولي و عاشق فوتبال و تيم محبوبشان اگر به درستي به موضوعات اشاره شده نپرداخته باشند و بيشتر از تعصب و عرقي که دارند،انتقاداتي  کرده باشند،اما بايد به اين نظرات هم احترام گذاشت و صد البته آنها را پردازش کرد!
بيشترين انتقادات فعلي هواداران از عملکرد بعضي بازيکنان تيم در اين چهار بازي گذشته بوده!
با اينکه تماشاگران خودشان وقتي باهم در مورد شرايط فعلي به تبادل افکار و بحث مي نشينند،به عدم هماهنگي بازيکنان قديم با جديد،باز نشدن بدنها بعداز فصل بدنسازي و ...اشاره مي کنند،منتهي باز نوک تيز پيکان انتقادات خود را به سمت بازيکنان مي گيرند و دائما غر مي زنند!
يکي از اين بازيکنان هاشم بيک زاده مي باشد.بازيکني که عملا در فاز هجومي و حرکت رو به جلو در اين چهار بازي توفيق آنچناني نداشته و همين موضوع باعث سرزنش وي توسط هواداران شده!
به شخصه با خيلي از اين انتقادات موافق نيستم و مهمترين دليل آن گلهاي خورده و نحوه شکل گيري آنها و موقعيتهاي گلي که تيمهاي مقابل استقلال بدست آمده مي باشد.اگر يکبار فقط با نگاهي خريدارانه به عملکرد بيک زاده درچهار بازي اخير استقلال بیاندازیم و آنها را آناليز کنيم،خواهيم ديد که استقلال به دليل محتاط بودن بيک زاده در فاز تهاجمي تيم،توفیقی در یک سوم میانه زمین حریفان از این جناح نداشته ،منتهی همین احتیاط بیش از اندازه بیک زاده باعث آن شده که از این سمت دفاعي تيم آسيب کمتري بخوريم و موقعيتهاي کمتري به حريفان بدهيم!
مع الوصف هواداران باید علاوه بر نقاط ضعف یک بازیکن به محاسن وی نیز توجه کنند و با اظهار نظرهای عجولانه این خصلت خوب بیک زاده را به حاشیه نبرند!مطمئنا بیک زاده پس از غلبه بر فشارها و استرس های که فعلا بر وی وارد شده در فاز تهاجمی هم بهتر خواهد شد،تا جای که با عملکرد مطلوب خود توسط همین سرمربی تیم ملی و همانند فصل قبل به تیم ملی دعوت شود.  


امضای کاربر :
اگر یادتان بود و باران گرفت،دعایی به حال بیابان کنید.




بزرگترین پیروزی
پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 22:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از amirkhadem به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin &
amirkhadem آفلاین




ارسال‌ها : 73
عضویت: 18 /5 /1391
محل زندگی: تهران
سن: 31
شناسه یاهو: amirkhadem59@yahoo.com
تشکرها : 8
تشکر شده : 37

پاسخ : 1 RE آیا قلعه نویی به این زودی ها نان هنرش را خواهد خورد؟
درطول چند دوره اخیر لیگ برتر اکثر تیمهای که امیر قلعه نویی هدایت آنها را  برعهده داشته یا به مقام قهرمانی رسیده و یا دررتبه های خوبی درپایان لیگ  در جدول رده بندی قرار گرفته اند.یکی از دلایلی که باعث موفقیت تیمهای امیرقلعه نویی یوده،بستن به نحوه یارگیری ابتدای هر فصل وی بر می گشته  است.اکثر کارشناسان فوتبال معتقد هستند که این نوع تیم بستن ابتدای فصل  امیر قلعه نویی یک هنر می باشد که نزد هر مربی ی وجود ندارد.خبرگان و کارشناسان فوتبالی بارها اذعان داشتند که این مربی در نحوه انتخاب  بازیکنانش بسیار خوب عمل می کند وبه اصطلاح آنها را برای تیمش گلچین می کند.این خصلت امیرقلعه نویی و شم بسیار خوبی که در انتخاب بازیکنان مورد  علاقه اش برای سیستم های اجرایش در تیمهایش دارد معمولا عاملی بوده که در انتها رقابتهای لیگ وی را مربی موفقی نشان داده است.
مع الوصف؛باید امسال هم منتظر ماند و دید که آیا امیرخان در این فصل هم در یارگیری ابتدای فصل خوب عمل کرده یا یا  در تصمیم گبری بابت جذب بعضی از  بازیکنان دچار اشتباهاتی شده است.البته در زمان فعلی و در هفته چهارم  نبایست به  به عملکرد بعضی از بازیکنان جدید این فصل استقلال که تا به حال چیز
خاصی از آنها ندیدیم بپردازیم!اما با کمی بررسی و تجزیه و تحلیل  می توان به دلایل جذب چند بازیکن بخصوص بازیکنان جدید در خط هافبک بپردازیم.در ابتدای فصل نقل و انتقالات  وقتی امیرقلعه نویی متوجه اختلاف مجتبی جباری با مدیریت باشگاه استقلال شد و با وجود آنکه همان موقع به وجود مجتبی جباری اعلام نیاز کرد،اما باز ریسک نکرد و ایمان مبعلی،میثم بائو را نیز به استقلال آورد تا ذخیره های مناسبی  برای مجتبی بر روی نیمکت داشته باشد.
در ادامه فصل نقل و انتقالات امیر قلعه نویی که خودش شخصا پیگیری بستن  قرارداد جباری را بر عهده گرفته بود،وقتی احتمال داد که ادامه مذاکرات برای جلب رضایت جباری به تیمش به بن بست بخورد،سریعا دست به کار شد و بازیکن پرتقالی فصل قبل تراکتورسازی را به خدمت گرفت.همچنین در همین فعل و انفعالات وقتی متوجه کنار گذاشتن جان واریو توسط باشگاه سپاهان شد،بالافاصله حتی با وجود کامل شدن لیست بازیکنانش این بازیکن برزیلی را نیز به خدمت گرفت و خیالش را بابت میانه میدان راحت کرد و یک جورائی به  مجتبی هم فهماند که اگر به دیگر بازیکنان تیمش ملحق نشود،باز استقلال و هوادارانش چیزی را از دست نداده اند.
اما همه ما هواداران همچون خود  قلعه نویی می دانستیم که هیچ کدام از این بازیکنان نمی توانند درمیانه میدان و آن نقشی که ژنرال آبیها از آنها انتظار دارد،در پازل تاکتیکی  کادرفنی اجرا کنند و فقط این مجتبی جباری است که کامل ترین بازیکن برای اجرای خواسته های تاکتیکی قلعه نویی می باشد.

با تمامی این اوصاف مجتبی جباری در دقایق آخر فصل نقل و انتقالات قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد و ایمان مبعلی که متوجه تنگ شدن جای خود در ترکیب اصلی شده بود،درخواست رضایت نامه کرد و باشگاه استقلال و امیرخان هم  از خدا خواسته رضایت نامه وی را برای پیکان صادر کردند تا هم لیست بازیکنان تیم را تا حدودی خالی کرده  باشند و هم راه برای بازی کردن جان واریو از ابتدای فصل بازشده باشد.
حال که بازیهای لیگ به هفته چهارم رسیده،می بینیم که بجز جان واریو دیگر بازیکنانی که امیرخان برای خالی نماندن پست مجتبی جباری به استقلال منتقل  کرده بود نتوانستند آن عملکرد مطلوبی که از آنها انتظار میرفت،را به نمایش بگذارند.
لذا با توجه به شایعه مصدومیت 2،3ماه جباری و نمایش نچندان خوب توزی بازیکن پرتقالی(که این بازیکن هم ظاهرا در ناحیه کمر مصدومیتی دارد)استقلالی ها وبخصوص کادرفنی این تیم با توجه به نزدیکی دربی باید فکری به حال مرکز میدان خود و بخصوص هافبک طراح و پلی میکر خود بکنند.باتمامی این توضیحات؛این بار در مورد نحوه یارگیری ابتدای فصل امیر قلعه نویی؛باید بگوییم که امیرخان ظاهرا یا با بدشانسی بدی مواجه شده یا  نتوانسته به خوبی از هنری که داشته بهره لازم را ببرد!؟

مع الوصف،باید متذکر شد که؛ تا زمانی که بازیکنان فوق به آمادگی مطلوب نرسند و  از مصدومیتی که گریبانگیرشان شده،بهبودی پیدا نکنند،باید این مدل نمایش تیم استقلال را تحمل کرد و بعد از در اختیار داشتن کامل بازیکنان استقلال در مورد عملکرد کادرفنی و بخصوص قلعه نویی قضاوت کرد. 


امضای کاربر :
اگر یادتان بود و باران گرفت،دعایی به حال بیابان کنید.




بزرگترین پیروزی
شنبه 21 مرداد 1391 - 00:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از amirkhadem به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin /
amirkhadem آفلاین




ارسال‌ها : 73
عضویت: 18 /5 /1391
محل زندگی: تهران
سن: 31
شناسه یاهو: amirkhadem59@yahoo.com
تشکرها : 8
تشکر شده : 37

پاسخ : 2 RE باید برای جناح چپ هم یک خسرو حیدری ساخت و زوج سازی کرد
مشکل جناح چپ استقلال فقط بیک زاده نیست!
وقتی تیمی از جناحی بیشتر برنامه تهاجمی خود را طراحی می کند و به اصطلاح بازیکنانش با توجه به هماهنگی های قبلی در فاز هجومی بیشتر قرار می گیرند،نشان دهنده قدرت تاکتیکی یک تیم در آن جناح نیست.اتفاقا این مدل سیستم و بازی یک تیم از یک جناح خاص،باعث فرسوده شدن آن جناح در طول بازی میشود.این امر باعث میشود که بازیکنانی که بیشتر در جریان بازی قرار گرفته اند،با خسته شدن و فرسودگی تدریجی به تیم حریف فضاهای بدهند که باعث ایجاد موقعیتهای خطرتاک بر روی دروازه خودی بشوند.
اگر به دو گل خورده و یا موقعیتهای خطرناکی بر روی دروازه استقلال در چهار بازی اخیر نگاهی بیاندازیم،متوجه خواهید شد که دو مدافع میانی ما بر روی ارسالهای بلند مستقیم و غیر مستقیم ضعیف عمل کرده و دروازه تیم باز شده و یا موقعیتی خطرناک دیگر از جناح راست استقلال و فضاهای بوجود آمده بر روی دروازه تیم ایجاد شده است.
بله....!وقتی بازیکنی زیاد در فاز هجومی قرار نمی گیرد فضای کمتری در پشت خود به حریفان مقابل می دهد و لذا تیم از این جناح کمتر مورد حمله حریفان قرار می گیرد.
سوال:هوادارانی که می گویید بیک زاده بازیکن ضعیفی هست و کارائی لازم را ندارد!پس چرا مربیان حریف این نظریه شما را به بازیکنان خود منتقل نمی کنند و از بازیکنانشان نمی خواهد بر روی بیک زاده فشار بیاورند و با دور زدنش بر روی دروازه استقلال خطر ایجاد کنند!؟
در فوتبال؛مربیان اولین توصیه ای که به مدافعان خود می کنند این است که به هیچ عنوان از بازیکن حریف دور نخورند و یا فضای در اختیارشان برای طراحی حملات خود قرار ندهند و تیمی که در یک بازی گلی دریافت نکرده باشد،یکی از عوامل مهم آن ندادن موقعیت و فضا توسط مدافعین خود به بازیکنان حریف می باشد.
یکی دیگر از دلایلی که جناح چپ استقلال نسبت به جناح راستش ضعیف تر است نداشتن بازیکنی همچون خسرو حیدری و یا جان واریو در این جناح می باشد.البته کادر فنی می تواند جان واریو را به سمت چپ متمایل کنند،اما دیگر خسرو حیدری این جناح را از کجا باید پیدا کنن تا مورد استفاده قرار دهند.جواب اصلی به کاربرانی که هنوز از فکر می کنن بیک زاده به کار تیمشان نمی آید و باید از ترکیب تیم بیرون گذاشته شود:بیک زاده همان نقشی را در حال بازی کردن است که علی حمودی در دفاع راست ایفا می کند!
پس کادر فنی یا باید فریدون زندی تنبل را بیشتر به تحرک در این جناح ترغیب کند و یا بازیکنی مثل خسرو حیدری برای این جناح بسازند.البته می توان با بهبودی میثم حسینی یا انتظار داشت که وی در جناح چپ به بازی گرفته شود(یا استفاده از ساموئل در این منطقه) وبیک زاده یک خط به جلوتر بیاید ودر نهایت آن بازی ی که بعضی از هواداران و حتی خود بنده از هاشم انتظار داریم را؛این بازیکن به عنوان وظیفه اصلی به نمایش بگذارد.
یادمان نرود اگر بیک زاده اینقدر بازیکن بی خاصیت و .... بود،کروش سرمربی بزرگ ایرانی دوبار به تمرینات تیم ملی دعوتش نمی کرد.


امضای کاربر :
اگر یادتان بود و باران گرفت،دعایی به حال بیابان کنید.




بزرگترین پیروزی
شنبه 21 مرداد 1391 - 03:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
amirkhadem آفلاین




ارسال‌ها : 73
عضویت: 18 /5 /1391
محل زندگی: تهران
سن: 31
شناسه یاهو: amirkhadem59@yahoo.com
تشکرها : 8
تشکر شده : 37

پاسخ : 4 RE در تعطیلات ناخواسته لیگ؛به تیمتان آرامش را هدیه کنید


استقلالدر 6 بازی 3 گل دریافت کرده!اگر بازی با سایپا را فاکتور بگیریم(اشتباهات فردی حنیف و سید مهدی که منجر به گلهای سایپا شد)در 5 بازی دیگر خود 1 گل دریافت کرده!بیگ زاده هم یکی از بازیکنان فیکس این 6 دیدار اخیر بوده!پس خطدفاع استقلال نمره قبولی میگیره!شماهای که استقلال هنوز به تیمی از جناح چپش برای گل زدن راه نداده،اینطوری می تازید!اگر بیگ زاده دو تا اشتباه مرگباری چون اشتباه حنیف در بازی با سایپا و یا ... بکنه،چکارش خواهید کرد!

دست از سر این بچه بر دارید!بخدا در شش بازی با استرس بازی کرده این نتیجه خط دفاعی بوده!اگر با آرامش بازی کنه مطمئنا در فاز هجومی خیلی بهتر خواهد شد.باید فعلا به بازیکنان تیم آرامش را انتقال بدهیم نه...!استقلالیها 22 روز تعطیل هستند،اگر با این روش و این انتقادات آرامش روحی و روانی تیم را می خواهید بهم بزنید،مطمئنا نتیجه معکوس آن را خواهیم دید.

نکته:بیگ زاده عنوان کرده از روی خستگی و بخاطر اینکه تیم گلی دریافت نکنه توپ را شوت کرده تا حداقل خیال خودش را از این جهت راحت کنه!این نشان از تعصب و صد البته فشار و استرس های ناشی از سوی انتقادات هواداران به وی بوده!اما اگرهمین شوت باری به هر جهت کات بر می داشت و وارد دروازه قرمزها میشد،هم اکنون داشتید قربان دست و پای بلورین بیگ زاده می رفتید!


امضای کاربر :
اگر یادتان بود و باران گرفت،دعایی به حال بیابان کنید.




بزرگترین پیروزی
دوشنبه 06 شهریور 1391 - 06:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | بیک زاده عالی در دفاع،ضعیف در حمله | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS