زمان جاری : چهارشنبه 02 خرداد 1403 - 4:44 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






amirkhadem آفلاین




ارسال‌ها : 73
عضویت: 18 /5 /1391
محل زندگی: تهران
سن: 31
شناسه یاهو: amirkhadem59@yahoo.com
تشکرها : 8
تشکر شده : 37

پاسخ : 4 RE استفاده از ترکیب اصلی؛سندی بر اثبات تدابیر کادرفنی بود
در اینکه هر دو تیم از قدیم الایام تا همین دربی 75ابتدا به نباختن فکر می کردند تا بردن شکی نیست،اما ....
پرسپولیسی ها دچار توهماتی شده اند و به دلیل آنکه در نیمه اول یکی دو تا موقعیت نصفه نیمه روی دروازه استقلال ایجاد کردند،عنوان می کنند که استقلالیها با هدایت قلعه نویی برای نباختن پا شهرآورد 75 گذاشته بودند!
اما اگر یک مقدار از تعصبات قرمز و آبی کم کنیم و به منطق فوتبالی روی بیاوریم می بینیم که؛ ژنرال آبیها در شهرآورد پایتخت،تیمش را با همان ترکیب همیشگی و ثابت خود روانه میدان کرده بود و برای بردن بازی طرح و نقشه های خوبی داشت.اما این پرسپولیس بود که با شلوغ کردن میانه میدان و گذاشتن پنج هافبک (که در اکثر مواقع با اضافه شدن غلامرضا رضایی به 6 هافبک می رسید)جلوی سه مدافع خود قصد نباختن داشت. به همین دلیل خوزه مانوئل از نظر بنده مربی تیز هوش و دربی باز عنوان شده است !
پرسپولیسی ها با تغییراتی که در ترکیب و سیستم بازی خود ایجاد کرده بودند،با توجه به اینکه استقلالی ها خط شکن خود خسرو حیدری را در سمت راست نداشتند و از وجود مجتبی جباری هم از ابتدای لیگ محروم شده بودند و میلاد میداوودی هم نمی توانستند به بازی بگیرند و از کاشته هایش استفاده کنند،همگی دست به دست هم دادند تا هواداران پرسپولیس فکر کنن که استقلالی ها در نیمه اول برای نباختن وارد زمین شده بودند.
مع الوصف؛باید در پاسخ هواداران پرسپولیس که بازی را بدجوری با پرتاپ اشیا مختلف به زمین از جریان انداختند و به نفع تیمشان رقم زدند باید گفت؛اگر امیر قلعه نویی به نباختن فکر می کرد از ابتدا بازی با ترکیب همیشگی خود و در ابتدای نیمه دوم با سه مهاجم بازی را شروع نمی کرد!

امضای کاربر :
اگر یادتان بود و باران گرفت،دعایی به حال بیابان کنید.




بزرگترین پیروزی
دوشنبه 06 شهریور 1391 - 06:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | ژنرال امير قلعه نويى(سرمربی) - پاسخ 4 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS